- Úvod
- INFORMÁCIE
- REKLAMÁCIA A JEJ RIEŠENIE
- ZASLANIE REKLAMÁCIE ZADARMO
Prípadnú reklamáciu k nám môžete poslať úplne zadarmo, ak nám vyplníte REKLAMAČNÝ FORMULÁR. Následne Vám dôjde na Váš e-mail kód pre spätné podanie zásielky s reklamáciou zadarmo.
Reklamáciu (kompletný tovar so všetkým příslušenstvom) stačí len zabaliť do prepravnej krabičky alebo obalu, nie je potreba niečo písať alebo lepiť štítok. Balíček s reklamáciou potom podáte na ktoromkoľvek výdajnom mieste Zásielkovni, kde oznámite obsluhe obdŕžaný kód pre spätné podanie zdarma. Prepravný štítok vytlačí a nalepí obsluha výdajného miesta a vydá Vám potvrdenie o prevzatí zásielky.
Reklamácia od Vášho podania k nám dôjde väčšinou najdlhšie do 4 pracovných dní. Po obdŕžaní reklamácie Vám zašleme e-mail o začatí reklamačného konania a budeme sa snažiť vyriešiť Vašu reklamáciu čo najrýchlejšie.
Pobočky, na ktorých je možné reklamáciu s nalepeným štítkom podať, môžete vyhľadať v nasledujúcom vyhľadávači. Tu sa môžete pozrieť na miesta osobného odberu, na ktorých možno reklamáciu s oznámením obdŕžaného kódu podať.