Prípadnú reklamáciu k nám môžete poslať úplne zadarmo, ak nám vyplníte REKLAMAČNÝ FORMULÁR a zaškrtnete v ňom, že chcete zaslať štítok pre podanie reklamácie zadarmo na pobočke Zásilkovna. Následne Vám dôjde na Váš e-mail štítok, ktorý si prosím vytlačte.
Po nalepení štítka na balíček s reklamáciou ho potom stačí doniesť na pobočku Zásielkovne. Reklamácia od Vášho podania k nám dôjde väčšinou najdlhšie do 5 pracovných dní. Po obdržaní reklamácie Vám zašleme e-mail o začatí reklamačného konania.
Pobočky, na ktorých je možné reklamáciu s nalepeným štítkom podať, môžete vyhľadať v nasledujúcom vyhľadávači. Tu sa môžete pozrieť na miesta osobného podania, na ktorých možno reklamáciu s nalepeným štítkom podať.