NÁJDETE NÁS NA FACEBOOKU:

  1. Úvod
  2. INFORMÁCIE
  3. REKLAMÁCIA A JEJ RIEŠENIE
  4. ZASLANIE REKLAMÁCIE ZADARMO
Pobočky pre spätné podanie reklamácie zadarmo

 

 

Prípadnú reklamáciu k nám môžete poslať úplne zadarmo, ak nám vyplníte REKLAMAČNÝ FORMULÁR a zaškrtnete v ňom, že chcete reklamáciu podať zadarmo na pobočke Zásielkovni. Následne Vám dôjde na Váš e-mail kód pre spätné podanie zásielky s reklamáciou zadarmo.

Reklamáciu stačí len zabaliť, nie je potreba na nej niečo písať alebo lepiť štítok. Balíček s reklamáciou potom podáte na ktoromkoľvek výdajnom mieste Zásielkovni, kde oznámite obsluhe obdŕžaný kód pre spätné podanie zdarma. Prepravný štítok vytlačí a nalepí obsluha výdajného miesta a vydá Vám potvrdenie o prevzatí zásielky.

Reklamácia od Vášho podania k nám dôjde väčšinou najdlhšie do 4 pracovných dní. Po obdŕžaní reklamácie Vám zašleme e-mail o začatí reklamačného konania a budeme sa snažiť vyriešiť Vašu reklamáciu čo najrýchlejšie.

Pobočky, na ktorých je možné reklamáciu s nalepeným štítkom podať, môžete vyhľadať v nasledujúcom vyhľadávači. Tu sa môžete pozrieť na miesta osobného odberu, na ktorých možno reklamáciu s oznámením obdŕžaného kódu podať.

 

Zásielkovňa

 

Načítání: seznam poboček osobního odběru

 

 

REKLAMÁCIA A ZÁRUČNÉ PODMIENKY

REKLAMAČNÝ FORMULÁR

Česká verzeSlovenská verze

Kedy doručíme?

 

 

 

 

 

Kontakty

Zákaznicka podpora:

info@i-darek.cz

+420 603 920 974

Nájdete nás

    

 

Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.
© 2014 - 2019 I-darcek.sk
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk
Spracovanie osobných údajov môžete ovplyvniť úpravou svojich preferencií ochrany súkromia.
Your SEO optimized title